خدمات مشتری احساس مشتری نسبت به برند است

نوشته شده توسط خدمات مشتری 1907
نقل قول های بازاریابی نقل قول های بازاریابی
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

خدمات مشتری، تجربه ای است که مشتریان از کسب و کار ما دارند

 خدمات مشتری احساسی است که مشتری وقتی با ما درگیر تجارت است حس می کند، مشتری درکی که از کسب و کار ما دارد خدمات مشتری است

Shep Hyken, Customer Service & Experience Expert, Hyken

اما از کجا بدانیم که مشتری چه احساسی نسبت به کسب و کار ما دارد ؟

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری به ماکمک میکند تا احساس مشتری را درک کنیم ، شما می توانید با سیستم ارتباط با مشتری با مشتری تعامل داشته باشید

 شکیبا

رامین شکیبا هستم با بیش از ده سال سابقه فعالیت در زمینه طراحی وب و تجارت الکترونیک 

netflex.ir
محتوای بیشتر در این بخش: خدمات مشتری وهویت »
برای ارسال نظر وارد سایت شوید